Mm.

Nu lägger jag upp den här bilden igen. La upp den någon gång i sommar. Men tyckte den beskrev rätt bra om hur jag känner just nu.



Lite roligt att se att ingenting har hänt sen i sommras. Mår fortfarande lika dåligt som jag alltid gjort. Eller det kanske bara är för stunden, timmar, dagar jag kommer känna så här och sen bli någorlunda bra sen. Vänta in dom äckliga kurvorna. Om och om igen. Uuuuuupp och neeeeeeeeeeeeeeeeer.

Jag letar inte efter människor som ska tycka synd om mig eller tycka att jag är något vanligt freak som vill ha uppmärksamhet. Jag bryr mig inte om vad andra tycker. Jag skriver vad jag vill och är hur öppen jag vill i den här bloggen. Om det får mig att må lite bättre så skriver jag sånna här inlägg när jag känner för det. Och ingen ska ta illa upp och tycka jag är en som alltid vill ha uppmärksamhet. Absolut ingen. Som sagt, vill inte och letar inte efter någon att tycka synd om mig.

Var bara tvungen.

/ Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0