Mysig dag.

Jag har precis kommit hem. För en lite stund sedan. Sitter och dricket ett stort glas mjölk, MUMS. Idag så gick jag och Anna hem till Janina. Vi handlade och sen pluggade vi lite. Sen började vi med middan. Lövbiff och pommes, MUMS. Sen gick vi till Gina för att dom hade kvällsöppet och 20% rabbat på hela sortimentet. Jag köpte en kofta. Den är superfin. Men det var mina sista pengar. Så jag vet inte hur det ska gå. Kan ju lämna tillbaka den, men den är så fin....

Jag har haft det jätte roligt och jätte mysigt med mina favorittjejer idag! Det måste vi göra om. <3

Nu tänkte jag göra mig klar för sängen. Är så fruktansvärt trött. Natti!

/ Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0