Nööjd.

Jag kom hem för ett tag sedan. Har precis övat lite blockflöjt och altblockflöjt. Damn vad töntig jag lät där. Men på torsdag ska min musikgrupp spela upp en låt för dom andra gruppperna. Och jag glömde ta hem flöjtarna i helgen så har inte hunnit öva något. Passar på när jag är ensam hemma så ingen blir irriterad över dess vackra stämma. är så nöjd att jag kan spela efter noter nu, höhö. De ni! ;)

Kom på idag att jag har trumläsa tills imorgon också. Och jag har tappat bort mitt häfte. Tror det är i skåpet men är inte säker. Usch, det kommer gå dåligt imorgon. Hinner helt enkelt inte med allt på en gång. Svenska prov imorgon, idrottsprov på onsdag och flöjthelveterna till torsdag. Tyvärr så hinner jag inte med trummorna. Gah. Jag måste ju få vila också. Visst, det är lov på fredag men hjärnan måste vila också, den hatar att stressa.

Fick ett väldigt sug av att se Twilight och OTH. Men jag har fitt äckel läxa, i massor! Jag ska plugga som en gasell nu och sen ska jag belöna mig med Twiligt och OTH.

I lördags drömde jag förästen om Robert Pattinson. <3 Drömde att han var hos min morfar. Och så for han helt plötsligt därifrån. Så då ringde jag upp honom.
R: Hello?
F: Hay, is this Rob?
R: Yes.
F: It's Felicia.
R: Åoh, hay!
F: Hah, where are you?
R: I don't know.
F: Can you please come back? I miss you.
R: Okey, yeah!
F: Okey, see you soon, bye!
R: Can't wait, bye!
Och sen kom han tillbaka och då var det fest i en lokal. Och så kom han in i lokalen och letade min blick. Och när han fann den log han sitt Edward Cullens leende, åh!
Men sen vaknade jag av att Andreas vände sig om brevid mig i sängen och maka sig närmare och höll om mig. Kunde tyvärr inte somna om och fortsätta drömma. Den var så underbar!



Nu ska jag börja läsa lite om idrott, yeei!

/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA " Och när han fann den log han sitt Edward Cullens leende, åh!

Men sen vaknade jag av att Andreas vände sig om brevid mig i sängen och maka sig närmare och höll om mig. Kunde tyvärr inte somna om och fortsätta drömma. Den var så underbar!" ... Stackarn xD

2009-04-06 @ 18:36:34
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0