Without love, where would you be right now?

Haft musik i tre timmar idag, ojoj. Prestationsångest. Måste verkligen göra något åt den. Den är så himla jobbig att bära på. Dags att börja spela mer trummor här hemma helt enkelt. Riktigt plåga öronen på the family. Har prov i trummor på onsdag och det kommer inte bli roligt. Får verkligen hoppas att det går bra. Annars faller jag ner på botten igen.

Var hos tandläkaren idag. Det gick bra, inga hål som vanligt. Därimot så stack kärringen mig i tandköttet med skrapan dom använder. Det gjorde ont.

Jag måste ringa en läkare för min mensvärk. Det här går inte. Den blir bara värre och värre för varje gång. Och min PMS sen, fruktansvärd. Usch.

Nu måste jag ta mig i kragen och gå och spela lite trummor och plugga engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0