Gamla bilder!

Här kommer lite gamla bilder!


En glad 13 årig Felicia. Den 21/8 - 05- Dagen efter jag och Andreas blev tillsammans.


Promenad runt byn en sommarkväll med Sandra -06.


På Brasseriet med Sandra.


En till 13 årig Felicia bredvid hennes favorit hockeyspelare Johan Fransson.


Felicia, 13 år sommaren -05. En sommar jag sent kommer glömma.


Första fyllan hos Sandras farmor, haha.


Jag som somnat i Sandras säng, som vanligt. ;)

Den sista bilden bjuder jag på! Men det har jag egentligen gjort med alla, haha!


Jag och min halvbror Emil hoppar studsmatta. ;P

Då får jag tacka för mig. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hihi snygga bilder! :) Jag diggar den sista.

2009-12-06 @ 20:51:31
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0