Big news.

Just nu när jag sitter och pratar med min storasyster på msn så kom jag på att jag helt glömt att nämna att jag sökt om iår. Och det är inte för att jag inte gillar estetiska utan det är för att jag hellre vill gå frisör. Så i måndags så gjorde jag mina val och sökte till 3 frisörskolor. Jag hoppas verkligen jag kommer in på någon av dom. En del i klassen bröt ihop när jag sa att jag sökt till frisör till nästa år. Om jag verkligen kommer in så kommer jag sakna dom så oerhört mycket. Just nu så har jag ju världens underbaraste klass! Men om jag byter så betyder det inte att vi kommer tappa kontakten. För det behöver man inte göra. Man kan väll ändå fortfarande prata för det. Bara kanske inte träffast varje dag som förut. Jag är hemst ledsen om jag gjort några besvikna. Men att bli frisör är det jag verkligen vill. Så jag måste ju ta chanserna när dom finns. Förlåt.

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0