I just hate myself.

Imorse kämpade jag mig upp från sängen. Ville verkligen inte till skolan. Men ville inte att jag skulle sacka efter så mycket i skolan. Så jag tog mig upp, fixade mig och for till bussen. På bussen sätter jag mig och pratar med Josse. Hon är fullt påklädd och jag undrade varför. För det var inte så kallt imorse. Hon sa; "Men det är ju friluftsdag idag!" Helvete tänkte jag. Det visste jag ju om men hade totalt glömt bort det. Lite påminnelse hade inte suttit fel! Är väll inte så omtyckt som jag tror att jag är. Nä, skit samma. Mitt eget fel. Iallafall. Jag for till skolan för att hämta lite läxböcker. Väntade på nästa buss hem och nu sitter jag här. Jag gick upp totalt i onödan! Och jag är så arg. Nu ska jag försöka äta frukost och sen slå på en film och SOVA!

/F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0