Pluttinuttisnutti.

Här sitter jag. I soffan. Med min otroligt sexiga, snygga, söta, vackra och underbara man. Resten av familjen är hos farmor&farfar och äter middag. Så vi ska göra egen middag. Vad vet jag inte ännu. Får väll se vad som finns hemma.

Idag kvar jag en tiondels milimeter ifrån att springa ut från klassrummet och skrika åt min NK lärare. JAG TÅL HENNE INTE! Speciellt när min psyke är som det är så blir jag mer känslig. Alla i klassen knows what i mean. Tror det är samma för dom. Nä. Nu ska jag inte tänka mer på det.

Imorgon är det maskerad på skolan. Ha kläder från 1909-1989 för att våran skola har jubeleum. 100 år gammal är den. Vet inte om jag ska klä ut mig än. Vet inte vad jags ka ha på mig. Men det skulle vara roligt ändå. Ska fundera lite mer på det.

Nu ska jag och min älskling se på 24 maraton och laga mat.

/ En neutral Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0