Stress.

Min magvärk går inte över. Men nu har jag börjat fundera på om jag har magkatarr. Eller magsår. Något åt det hållet iaf. Det jag kan säga är att det inte är roligt att ha, vad det nu är jag har i magen. Blä.

Jag har faktiskt pluggat lite. Gjorde lite matte. Sen vilade jag för fick en jävla värk i magen. Varit och ätit hos A-Ks mamma. Sen har jag legat i sängen med NKn. Men kände att jag blev väldigt stressad av det. För jag kom på alla andra saker jag måste göra. Duscha, packa, locka håret osv. Så jag sprang direkt in i duschen. Och nu sitter jag här. Ska alldelens strax gå över till NK igen. Tills jag tar bort handuken från huvudet och blåsa håret. Sen plugga lite till. Sedan locka håret och packa. Om det finns tid till mer pluggande då så blir det de. Eller förästen. Packa kan jag göra imorgon. För jag ska inte till skolan föränns 11. Så en sak mindre att hinna med. Kommer säkert komma på mer saker jag måste göra under tiden jag springer omkring här.

Imorgon ska jag då först till skolan. Sen blir det att vara hos Andreas mamma hela helgen. Mys som vanligt. Vi tänkte gå en promenad på isen och grilla lite korv och så. Det blir väll på lördag. Sen vill jag hinna gå en sväng på stan också nu när jag fått pengar och presentkort i födelsdagspresent.

Aja, nu måste jag läsa lite livskunskap. Härligt.

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0