It's more than I can stand.

Det är lördagkväll och jag ligger i min brors säng som vanligt. Ensam hemma är jag också. Sköönt. Bara jag och lilla Sessan hemma.



Igår så for jag till älsklingen efter skolan. Jag, han och Anton tog de bara lugnt hela kvällen. Jag var supertrött. Så klockan 23 gick vi alla 3 och la oss i deras pappas säng. Skönt att slippa Andreas hårda och väldigt osköna säng. Jag har också börjat spela ett jaktspel på älsklingens dator. Oj, vad jag har blivit duktig, och kul är det!

Planerna för kvällen blev inställda. Skulle egentligen till Ellen för lite mys och sånt. Men alla kunde inte komma så det blir någon annan helg. Älsklingen for till Persön för att vara med sina vänner. Så mina planer för tonight är att se på OTH, käka något gott och läsa lite bok.

Oj, höll på att glömma att säga att inatt har jag haft en till mardöm, samma som förut. Fjärde gången på 2 månader, härligt. Depp, depp, depp.

Saknar dig redan älskling. <3

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0