Jag är en tönt.

Dom som känner mig, särskilt Sandra (puss!) kommer tänka att det här är typiskt mig, att jag blir kär i huvudpersonerna i filmer. Nu är det så att jag är förälskad i Robert Pattinson. Kär och kär, aja, vi säger det. Inte bara i personen han spelar i Twilight utan hela honom! Och det här är första gången jag känner mig helt snurrig i huvudet av det. Förr har det väll bara, eller bara och bara, men många fjärilar i magen har jag fått av dessa personer. För att nämna ett exempel, Will Smith. Men det är något väldigt speciellt med Robban. Hojja, jag ryser till i hela kroppen och blir plötsligt stenkåt! Gud, det går inte att förklara känslorna! Jag känner mig som en liten tioåring, känner mig jätte töntig, men jag kan inte hjälpa det! Ellen, Emma och Anna.A borde förstå mig?! Hela hans sexighet får mig att falla på knä. Jag är nog inte den enda som känner så här om honom skulle jag tro, hah. Det är nog miljontals tjejer runt om i världen som har exakt samma dröm som jag har, att få kyssa Robert. Fast jag vill nog mer än det, höhö. Eller hur Ellen? ;) Jag tyckte redan han var otroligt sexig när jag såg honom i fyrans Harry Potter-film. Vilken dröm att få spela rollfiguren Bella, hojja! Nu blev jag stenkåt igen, haha. Har bestämt att drömma om Robert ikväll, kommer aldrig vilja vakna igen.

Blir så frusterad, jag vill ha honom!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha alltså vad ska man säga ;d du är ju för underbar! nu gissar jag att du kommer vara besatt av honom i några veckor i väntan på en annan film och ny idol ;) du är för söööööööt och jag älskar dig så myckekee

2009-01-25 @ 20:45:23
Postat av: felicia

nja, nu kommer det nog ta en jävligt bra tag innan jag blir besatt av någon annan, kommer nog alltid att vara besatt av denna sexiga man, ;)

2009-01-25 @ 21:20:45
URL: http://filiica.blogg.se/
Postat av: ellen

ÅH JAG SKULLE DÖDA NÅGON FÖR HANS KUK

2009-01-25 @ 22:53:09
URL: http://englundrapporterar.blogg.se/
Postat av: felicia

HAHAHAHAHAHAH! det är du inte ensammen om! xD

2009-01-26 @ 18:16:30
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0