I've loved you all along.

Som jag skrev för ett tag sedan så skulle jag och Andreas förlova oss på nyårsafton. Men det blev inte nu heller. Pågrund av hans satans telefon som jag verkligen hatar. Hatar Telia, hatar abomemang, hatar The Phone House!

Jag hoppas att det blir snart. Jag börjar bli väldigt otålig. Vill spendera resten av mitt liv med honom, vill verkligen det.

Har sagt att han får spara så han har pengar till det. Vet inte om jag orkar vänta tills vi firar 4 år, haha.

Det skulle betyda väldigt mycket för mig att förlova mig med honom. Som en snart 17 årig, vi säger kvinna, så är jag redo att leva resten av mitt liv med honom. För vi har nu varit tillsammans i 3 år och 4 månader. Vi har varit med om mycket. Både glödje och sorg. Det har bara gjort vårat förhållande starkare. Det känns som att vi skulle klara av vad som helst. Tiden bara flyger iväg, så snart bor vi i hus och jag är gravid med vårat första barn. Oj, vad jag längtar!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta Andreas.



/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0