Ladies night!

Har haft tjejkväll med småtjejerna, tanterna och Andreas, haha. Det har innehålligt tacos, vin, cider, ansiktsmask, badtunna, pealing i bastun och body lotion över hela kroppen. Man känner sig väldigt fräsh! Gubbarna, Simon, Nils och min halvbror Emil är i Sobbat och fiskar tills imorgon. Så vi damer plus Andreas har bara haft det mysigt! Det måste göras om! Det saknades bara en A-K och en Evelina. :(

Fille har inte brytt sig något om Andreas. Han har pussat och kramat mig lika mycket ändå, haha. Stackars Andreas. Filles mamma säger att han aldrig varit så pussig och kramig med någon annan tjej än henne. Haha, jag är speciell. Jag har förtrollat honom!

Nu luktar jag väldigt gott så Andreas kommer väll att ligga och sniffa på mig hela natten. Mys!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, låter ju som en kanonhärlig kväll! Hoppas det blev en massa sniffgos:.))

2009-07-24 @ 11:28:04
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0