It's all for you.

Har nyss ätit middag. Fläskfilé och potatissallad! Har solat hela dagen. Ja, iaf sen 14 idag. Och jag har blivit ännu mer brun! Jag är ju blek jämfört med alla andra i familjen (förutom min halvsyster) men jag börjar ta igen nu. Kan säga att det är ganska deprimerande att ligga bredvid en massa bruna människor, blä. Men har man inte fått pappas pigment så får man väll skylla sig själv. Det är väldigt fint att vara blond på sommaren och jag är en stolt blondin. Men när det gäller att bli brun så har vi det inte så lätt. Tyvärr. Aja, det är bara att bita ihop. Jag har ju trots allt väldigt synliga bikiniränder, höhö.

Helgen då. Jag skrev att jag skulle ta en massa kort. Ah, så har det inte blivit. Har inte haft upp kameran nå. Har inte haft tid helt enkelt. Har goosat och myst så mycket med Andreas att jag inte haft tid. ;) Vi har sett film, gått på marknaden, löst en massa korsord, bastat och bara myst! Hela helgen. Tyvärr så träffade jag inte min mormor eller moster. Dom var inte i sin stuga i helgen. Jag som saknat dom så mycket.

Han är ganska så söt min man. Jag har väldiga sömnproblem. Jag är nästan aldrig trött på kvällen. Har fått en väldig "krigsskada" när det gäller att somna. Bad memories om man säger så. Så igårkväll så la jag mitt huvud på hans mage och han strök mig i håret jätte länge. Det var supermysigt! Och jag blev trött av det! Supertrött! Och när jag var påväg att dra iväg så frågar han om jag sover. Dumma! Jag som ville somna så, haha. Det slutade med att jag höll om honom tills han somnade och sen la jag mig på andra sidan av sängen och somnade så. Ville inte ligga i springan.

Imorse var han jätte dum. Eller inte dum kanske, men jävlig. Alarmet ringde 10. Jag var dödstrött som jag alltid är på morgonen. Vi låg och snoozade till 10.30. Då ville han gå upp, men inte jag! Så jag makade längre bort ifrån honom. Men han drog mig till sig hela tiden. Jag blev förbannad för att jag ville ligga på den kalla sidan. Men nä, han hade ett järngrepp om mig. Började nypa och pussa mig överallt. Och kittlades gjorde det. Jag som är så kittlig överallt (förutom fötterna av någon konstig anledning) så jag blev ännu mer förbannad. Nä, mig ska man inte jävlas med på morgonen. Började lådsasgrina, men då blev han ju ännu mer "mammig" och höll om mig ännu mer och pussa mig överallt. Dumma dig älskling! Jag är inte den som vill mysa på morgonen, jag vill ligga och dra mig halva dagen utan att någon ska komma och kittla, pussa och nypa i mig. Fy på dig gubben! Du får gärna hålla om mig och stryka på mig älsking, men inte kittlas!

Imorgon ska jag vara med honom igen. För då har vi varit tillsammans i 3 år & 11 månader. Japp, ni läste rätt. Hihi. Snart 4 år! Det är inte länge kvar nu innan jag börjar ploppa fram ungar och kör dom till alla deras träningar och aktiviteter. Tiden går så fort!
 


Nu blev det väldigt långt! Tack för en underbar helg älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Vad bra!

Tack så mycket :)

2009-07-19 @ 22:14:02
Postat av: Anna

pluttigt:D

2009-07-20 @ 01:56:57
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0