I can walk a thousand miles to be with you.

Har precis badat badtunna och duschat. Ännu en härlig kväll med alla. Tyvärr utan Andreas... Idag har det varit stekhett. Först blåste det väldigt mycket men senare blev det lite bättre. Och såklart så har jag bränt mig. Är röd som en kräfta på hela framkroppen. Men det är smällen man får ta när man är blond och inte tror att man ska bränna sig när man har en liten solbränna redan. Ojoj, stekhet är jag. Och halva min panna är nästan vit för att min lugg har varit ivägen. Skitfint. Simon sa att jag såg ut som en same. :(

Även om inte Andreas varit här så har jag fått massa pussar och kramar iaf. Av Fille såklart. Min nya pojkvän. Han satt i badtunna och ropa 'Felica' efter mig med utsträckta armar och putande mun. Så söt han är, hihi.

I telefon med Andreas igårkväll:
Jag: Jag har fått en ny pojkvän.
Andreas: Vah?!
Jag: Jag sa att jag har fått en ny pojkvän, han är 4 år.
Andreas: Vem?!
Jag: Men Philip.
Andreas: Jaha.... fan vad du skräms!
Jag: Höhö. Förlåt, hihi.

Stackarn. Men imorgon kommer han hit. Då ska jag se Filles min då jag pussar på Andreas. Får se hur han reagerar. Skulle vara kul om Fille puttade bort honom och pussa mig ist, haha. Ja, det återstår att se. Hehe.

Gah, jag längtar så mycket till den 20:e augusti!!!! Helt pirrig i kroppen hela tiden. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha ja men såklart ! och jag saknar dej med <3<3

2009-07-23 @ 15:50:42
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0