I'm back.

Nu är jag tillbaka igen. Lunchen och fikat med Sandra var mycket mysig! Just nu är hon i Stockholm med tre klasskompisar. Dom ska se Brittan. Fuskigt!
Jag fick min klipptid redan i fredags. Så jag och älsklingen åkte in till stan och stackarn fick sitta och vänta på mig i en och en halv timme. Håret för övrigt blev fint. Slingade underhåret så nu är det inte brunt längre och så klippte jag upp det och fixade snelugg. Det syns inte så mycket, för jag klippte inte på längden. Den ända skillnaden är att jag har lite kortare lugg och så är det mycket lockigare, haha. Andreas tyckte att jag blev mycket fin och det är ju det som är huvudsaken!

Igår var det party här i p-holm. Öring, potatis och romsås till middag hos Svempa och Helena. Badtunna och disco. Mycket trevligt. Dock så har pappa farit till fjällen för att fiska med kompisar, så det var det enda som saknades.

För övrig så är jag trött på dessa mardrömmar.

/ Felicia.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du gjorde som jag tyckte :D:D jag vill se, du får komma til stan i veckan innan jag åker på måndag !

2009-07-12 @ 22:44:49
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0