Vroom vroom.

Idag har jag övningskört för första gången och det var förbaskat kul! Var väldigt nervös och skakade i benen men det var ju inte farligt alls. Att man ska vara så himla feg. Inga kärringstop alls, öhm. Längtar tills allt är över och man sitter i bilen själv och precis fått körkort. Vilken frihet.

Påväg till läkaren tog pappa över ratten och se på fan, vi får punka. Pappa gör ett snabbt däckbyte och far och fyller på luft. Vi kom lite sen, men det gick bra iaf.

Jag har också fått en jäkla förkylning. Det bränner i näsan för att jag är så snorig, nyser hela tiden och har väldigt ont i halsen.

Jag har haft mardömmar 3 nätter i rad också. Härligt.

/ Felicia.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Övningskört?!?! Vad stor du blivit! :P Skojar bara. Kul att du fått börja! :) Då kan du köra ner till mig var-jag-nu-hamnar och hälsa på snart! ;)

2009-07-08 @ 22:09:25
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0