What can I say.

Igår var jag på PDOL med Nathalié. Det var mycket om och men till att fara dit, men tillslut så gjorde vi det. Och kul var det! Vi såg BWO, Veronica Maggio, Dead by April och Melody Club. Måste säga att Dead by April var hur grymma som helst. Jag hade ångrat mig om jag inte farit och sett dom. Och dom i bandet då, hur sexiga som helst alla fem! Ena sångaren såg ut som Vin Diesel fast med tuppkam, SEXY! Och den andra sångaren då, jag och Natahlié stod och dreglade, bokstavligen! Dom ska man se många gånger till!

Jag har för övrig slagit rekordet i att kissa längst. Jag är ganska säker på att jag satt en och en halv minut och bara kissade. Herregud. Trodde aldrig att det skulle ta slut!

Vi blev stoppade av många killar också. Herregud. Till sist bestämde vi oss för att vi skulle säga att vi var lesbiska och ihop. Men när vi bestämde det kom det inte fram några mer killar. En kille kom fram till oss och frågade vars babylonscenen var och då sa vi att vi är vid den nu. Han sa väll bara så för att få stanna och prata med oss. Han var från Fjollträsk, haha. Alltså från 08. När han fick höra att vi var 92:or så blev han lite tveksam. Han var nämnligen 88:a. Han sa att vi var mycket vackra och när vi sa att vi båda hade pojkvän så blev han ännu mer tveksam. Stackarn. Han var mycket trevlig och inte alls äcklig. Tyckte nästan lite synd om honom, haha. Han sa att jag hade finska drag, på ett positivt sätt. Jag sa att det inte var så smart att säga så till en tjej här uppe i norrland, för det är väldigt negativt. Och Natahlié såg tydligen norsk ut. Det är iaf bättre än finsk, haha.

Jag höll på att glömma! Nathaliés kompis som står och vaktar scenen fixade autografer från Dead by April till oss! Eller till Natahlié, men vi bestämde att vi skulle dela på den, haha. Det var väldigt snällt gjort tyckte jag.


Veronica Maggio.


Dead by April.


Melody Club.

En kväll jag sent kommer glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0