You had me att "Hello".

Planerna för imorgon lyder följade:
Ska stiga upp vid halv 10-10 tiden och göra mig klar för en bussfärd in till staden, till en av mina älsklingar, Sandra. Vi ska äta en mysig lunch på Mat&Prat, kanske gå en liten runda på stan. Jag ska också beställa en klipptid+färgning för att få klippa bort mitt nötta hår och få bort mitt bruna underhår som har en väldig utväxt som dock bara syns när jag har uppsatt hår. Fult är det iaf. Det var egentligen meningen att jag skulle beställa den efter midsommar men jag har ju inte varit inne i stan. Jo, en gång men då var jag bara på bio med älsklingen som för övrigt var väldigt rolig och läskig.
Efter min vistelse i stan med Sandra så ska jag till älsklingen och sova där. För han påstår att hans sista workday blir imorgon så att vi kan sova ut på fredag. Skönt. Längtar efter att få känna hans varma, mysiga, lena kropp bakom mig och känna hur han håller om mig tills jag somnar som han alltid gör. Min älskling. <3

På fredag far vi till mig. Han vill se The Curious Case Of Benjamin Button OCH så klart vara med mig och sova i min något större säng, haha. Vilket påminner mig om att jag har planerat att städa mitt rum en längre tid. Disgusting. Jag har aldrig gillat att städa...

Nu ska jag gå och dricka en tekopp i förhoppning om att mitt halsont ska gå ner sig.

/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0