23.41

Idag har jag jobbat. Det gick bra, blev lite less där i början men försökte att samla mig. Tänk ändå vad bra jobb man har. Får jobba med det jag älskar att göra. Sjunga och spela trummor. Efter jobbet for jag till läkaren med pappa. Det gick bra som vanligt. Sen kom Andreas och hämtade mig och vi for till honom. Vi gjorde något vi inte gjort på länge. Vi la oss i sängen och bara höll om varandra. Visst gör vi det innan vi ska sova, men det var länge sen vi bara la oss ner, få känna lugnet och känna varandras närhet. Och som vanligt så somnade vi. Det var super mysigt. Tur att hans kompis ringde och väckte oss, annas hade vi fortsatt att sova och jag hade missat bussen hem. När jag kom hem så packade jag väskan. För imorgon efter jobbet ska jag till honom igen och på fredag ska vi till hans stuga över midsomnar. Så här kommer det inte bli någon uppdatering på länge. Så vill ni mig något så finns jag på mobilen. Ha en bra midsomnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0