Äckel förkylning.

Min förkylning vägrar försvinna. Halsen är bättre och har inte längre så ont i huvudet. Men min näsa alltså. Snorar som en gris. Är hela tiden täpp och nyser som en tok.

Finskspetsvalpen var jätte söt och så fort jag börja goosa med den såg man att den gillade mig mest, hihi. Jag har ju mina trick med djur. Har själv en finsk spets och vet vars hon gillar att bli kliad. Vid svansen och bakbenen och den här valpen gillade exakt samma. Den riktigt njöööööt. Skit söt! Har tyvärr ingen bild på den. Men dom är supersöta! Om något år så vi säkert en valp här hemma eftersom att Sessan är 12 år. Men dom lever länge så. Bara dom sista månaderna har hon blivit väldigt gammal. Mer lat än vanligt och gammal i sättet. Stackarn.

Idag har inte gjort någonting. Det enda vettiga jag gjort är att skriva en samhällsrapport som skulle ha varit inne förra veckan, hehe. Det är sjukt så skoltrött man blir på slutet. Blä. Och så är det skola imorgon. Men har bara en lektion. Samhälls. Sen slutar jag och far till älsklingen och sover där. Så ingen uppdatering imorgon.

Den här låten har jag fastnat för.


/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0