Tjockis.

Jag har precis kommit hem från min neger. Har varit där och firat henne i efterskott och käkat 4 olika tårtor, haha. Hon fick en fördjävla rolig present av Ida och Fiia! Gud vad jag skrattade!

Idag på skolan hade man ju 3 ½ timmes lunch. Hade ingen engelska. Men jag, Janina och Marcus gick på Max och käkade för det var fisk på skolan. Sen när jag kom hem vart den en burgare. Och så sen tårta. Gud vilken onyttig dag! Känner riktigt hur uppsväld jag är.

Handlade in 2 diadem idag på staden också. Ett svart och ett ljuslila. Riktigt fina.

Anledningen till att det blivit glest med uppdatering här är för att jag har två spelgalna halvsyskon som alltid snor åt sig datorn och bråkar om den. Så jag har inte orkat gå imellan och bråkat om den jag med. Men nu hann jag allt först till den! Och jag var tvungen att springa in för att hinna först, och äldst som jag är så sprang jag naturligtvis snabbast! (som alltid, höhö!) Anna blir säkert glad för att jag kämpade för att få den så jag får uppdatera här.

Imorgon har jag lektion till 11. Sen ska 1:an och 2:an som går musik till boden och se deras esteters musikal. Blir spännande tror jag.

Och idag har min grupp fått spela lite blockflöjt. Så jag hat tagit hem mig en flöjt och ska snart gå och terra som här hemma med dess underbara ljud.

Jag är fortfarande förtrollad av Twilight. Jag har endast 3 kapitel kvar av sista boken. Det känns jätte hemskt! Är väldigt noga med att endast läsa högst två kapitel om dagen. Idag har jag inte läst ett enda. Det blir säkert att läsa på bussen imorgon till och från boden. Och snart komemr Twilight ut på DVD och jag längtar sååå!

Nåja, nog från mig.



/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: towe

Ska du till Boden?! :)

2009-03-31 @ 21:13:36
URL: http://tbeckmaan.blogg.se/
Postat av: towe

Men ni ska bara på farmen va? :p

2009-03-31 @ 22:16:15
URL: http://tbeckmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0