Your my saving grace.

Kom hem från läkaren för en halvtimme ungefär. Gick väldigt bra idag. Jag är nöjd iaf. Känner mig lite bättre i hjärtat just nu också.

Dagen började dåligt. Mycket trött som vanligt. Somnade faktiskt nästan idag på idrotten. Hade teori. Gjorde jag nästan  förra gången vi hade teori också, haha. Lite komiskt. Och det var inte det att det var tråkigt att lyssna. utan jag höll på att falla ihop för att jag var så trött. Oh My.

Just nu ska jag gå och äta. Sen ska jag hjälpa pappa städa bilen för vi ska byta in den imorgon mot en ny. Vad jag har fattat iaf. Sen är det HOCKEY!

ÅÅÅÅÅÅÅH LUUUULEEEEÅÅÅÅ!! ÅÅH VI ÄÄÄÄLSKAR LUUUULEEEÅÅÅ!

Beställde boken igår och jag längtar väldigt mycket tills den kommer! Hoppas på fredag!

Jag börjar sakna min snuttis väldigt mycket.....

/ Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0