You're the only one that I want.

Snart är min älskling hemma. Och jag längtar så himla mycket tills imorgon!

Har inte hunnit göra NK. Min grupp kommer väll bli förbannade på mig. Men när jag har ledig så utnyttjar jag tiden med att ta det lugnt för att orka med nästa vecka i skolan. Det är sån jag är. Visst, jag kan läsa igenom och skriva ner lite imorgon. Men kommer inte lova något. Är ledsen för det. Vill inte börja med det nu precis. Har helt glömt bort att jag skulle göra det idag. Ja, jag vet. Jag är värdelös och misslyckad.

Skandal på melodifesivalen ikväll. Seriöst! Ugglas höll på att vinna! Jag satt och bet mig i näven för att jag var så nervös. Ville verkligen inte att hon skulle vinna. Men Marlena vann. Visst, den var helt okej. Men jag hejjade på Agnes. Och när man skulle rösta en sista gång kom jag inte änns fram! Tror jag försökte 6 ggr på 2 minuter. Så fruktansvärt dåligt! Jag hatar melodifestivalen för tillfället! Usch!

Aja. Nu ska jag se tillbaka till kärleken.



/ Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0