Åter babbel.

Här har jag inte haft tillgång att skriva på hela dagen. Först när jag kommer hem så tar min far datorn. Så jag gick ut och satt mig i det härliga vårväderet och läste min bok. Sen så jag gick upp och såg på tv, somnade nästan. Gick ner och åt middag och skulle ta datorn efter det. Men nähä, då är det min halvsyster som sitter vid den som någon annan nörd. Så jag fortsatte att se på tv. Såg en bra film faktiskt. In The Land Of Women. Definitivt sevärd!

Tyvärr så blir det ingen dagens outfit idag. Jag bytte om till mysbyxor och ett linne när jag kom hem. Men det blev mina ljusblåa jeansleggings från Vila, vit t-shirt med tryck från JC, en rosa kofta och örhängen från Gina Tricot, halsband från Stockholm, ett till halsband som jag inte vet vars det är ifrån, fick det i konfirmationspresent av min mormor och moster, det är en skyddsängel som ska föreställa min mamma, har alltid på mig det, och till slut, plattat hår. Ja, använd eran fantasi, haha. Imorgon lär det bli kallare så då kommer det bli bagiestyle. Nu känner jag för pösiga jeans, en snygg t-shirt och skinnjacka. Lövly!

Det har varit hyfsat varmt idag, satt ute kanske en halvtimme ute på skolgården med flickorna och när jag kom in var jag rödprickig på brösten. Sen låg jag ju ute ett tag när jag kom hem också så nu när man trycker ner ett finger på magen och på brösten så blir det ett vitt avtryck. Jag har bränt mig! Japp, är alldelens stekhet. Lövly! Men jag som är så blond och förmodligen har lite pigment, så vad förväntar jag mig? Det är samma varje år. Iår kommer bli tredje året irad som jag kommer vara röd som en kräfta på skolavslutningen. Första året, i 8:an, var hemsk! Andreas satt och smörjde mig, jag vet inte hur länge med aftersun för att det var så kallt och skönt. Jag kunde inte ha bh på mig. Men på skolavslutningen fick jag bita ihop och ta på mig en. Annars hade jag på mig bikinin.

Fan vad jag har börjat babbla. Otroligt. Aja, nu ska jag ta mig ett stort glas härlig mjölk och krypa ner i sängen och ringa min plutt!

Imorgon kommer jag vara med honom, han har teoriprov imorgon och kommer förmodligen att klara det så det blir säkerligen att fara runt och ragga imorgon, hihi! Får se om jag sover eller inte. I'll let you know!


That's the halsband. :)


/ Flisan.


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, så fint smycke och med en otroligt vacker tanke bakom!:.)) Det är minsann inte alla som har en personlig skyddängel;.))



2009-05-05 @ 14:08:53
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anna

Felicia MIN skyddsängel, du är så vacker :') ÅH sikken bild, jag blir nästan rörd x) hihi, ajlavjo <3

2009-05-05 @ 21:17:24
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0