Babbel.

Nu är jag nyduschad och känner mig fräsh. Fick plötsligt en känsla av att jag jag vill göra mig fin imorgon på skolan. Sitter och funderar ut vad jag ska ha på mig. Det blir iaf mina höga skor som ser ut som gladiatorsandaler. Kom jag på idag, haha. Tror det blir jeansleggings till dom och så något med min nya kofta. Lär bli skit snygg! Vill göra nå fint med håret också. Men jag brukar aldrig ha tid på morgonen. Och när jag sovit till halv 2 idag så lär jag ha mer svårt än vanligt att somna inatt. Så kommer antagligen vara död som en get imorgon på morgonen. Jag skulle kunna göra en inbakad fläta i luggen, men det tar ju sin lilla tid när jag har så kort lugg och jag har inte tid att stå och fixa håret i 10 minuter på morgonen. Ni måste ju tro att jag är konstig eller något. För jag tror att alla ni tillbringar minst 10 minuter till att fixa håret på morgonen. Nu är det så att jag måste vara klar 06.45 varje morgon. Och jag är verkligen ingen morgonmänniska. Så i genomsnitt har jag 35 minuter på mig att göra mig klar varje morgon. Förut var det en kvart jag hade på mig för att jag var så otroligt trött. Jag kommer säkert på något att göra med håret. Lär säkert bli att ha som vanligt. Självlockar. Kommer behöva platta det lite också för att jag kommer somna med blött hår.
Fan vad jag började babbla på. Nä, nu ska jag gå och göra lite nachochips med salsa och ost i mikron och sen gå och lägga mig! Det kanske kommer upp en första dagens outfit för mig imorgon! Haha.

/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Hm, men kanske har du lite extra ork om du är på fixarhumör;.))

2009-05-04 @ 13:32:41
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0