Check on it.

Nationella i matte gick hyfsat. Vet inte om jag längtar efter att se resultatet. 

Har haft hål sen 10. Så 3 timmar. Lövly. Börjar igen klockan 13. Då är det GeMu och sen Ensamble. Efter det slutar jag. Har ingen aning om vad jag ska göra när jag kommer hem. Ta det lugnt antar jag. Orkar inte plugga idag. Har egenlitgen inget som är panik just nu. Men idag ska jag ta ledigt. Kanske plockar ihop lite i rummet, det är ganska stökigt. Ovanligt? Ja, får se om jag orkar.

Jag är rastlös. Vill hem och sova. Och så vill jag att det ska gå fort tills imorgon efter skolan. För då kommer plutten till mig. 3 år & 9 månader, yei! 

Aja, snart börjar jag.

/ Felicia. 

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Jaa, Nya Konditoriet är jättemysigt! Och dem har så gott fika. ^^



Kram!

2009-05-19 @ 14:47:41
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0