Gah.

Yttligare ett svar till "anonym": - Jag tycker inte du ska bry dig överhuvudtaget. Om du nu inte råkar vara en som satt i det rummet? För då kan du ta det med mig och inte på min blogg. Och feg som du är så kan du inte änns skriva vad du heter. Om du inte var i rummet när det hände så har du absolut ingenting med det här att göra. Jag blir så less på såna personer som dig som inte kan skriva vad dom heter och komma och motargumentera när du inte änns var i samma rum när det hände. Och som sagt, om du du var det så kom till mig personligen och  kommerntera inte som anonym på min blogg. Tönt.

Jag exploderar!

/ FELICIA!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig :)

2009-05-18 @ 23:37:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0