Jag har en underbar älskling!

Gårdagen blev mycket lyckad! Gick och var taggad från det jag vaknade tills det slutatde. Idag har jag dock inte mått så bra, inte Andreas heller för den delen, han har mått sämre än mig. Jag mår bra nu, men inte han. Stackarn. Vi ska snart gå och sova i min underbart mysiga säng.

Imorgon blir det plugg. Ser verkligen inte fram imot det. Men jag har ju en sån underbar älskling som ska hjälpa mig, hihi. Hur går det med eran rapport tjejer? Förmodligen bättre än mig. Hehe....

Tyvärr så togs de inga bilder igår. Glömde kameran hemma och var för "vimsig" för att kunna ta kort överhuvudtaget.

Nu ska jag ge min plutt en STOR puss! För han sitter och masserar min rygg som jag har så ont i. Har sovit väldigt dåligt inatt och kan knappt röra min vänstra axel. Blä.

/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det tror jag inte, för mej går det inte alls x)

2009-05-02 @ 02:15:12
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0