Förlovningsringar och tårar.

Helgen har gått för fort som vanligt. Inget speciellt har hänt. Bara tagit det lugnt med min plutt.

Idag har vi pratat, eller rättare sagt Andreas har pratat om förlovningsringar. För en gångs skull. Hade nog att göra med att jag var (är) ganska deprimerad idag. Men ändå gullig av honom. Så jag har suttit och tittat på lite ringar på internet. Och jag hoppas vid gudarna att det blir av nu i augusti. Annars vet jag inte vad jag tar mig till. Båda har ju fått jobb nu i sommar så pengarna blir nog inget problem. Så, som det ser ut nu så kommer det gå. Är bara lite osäker när det har skjutits upp flera ggr förut.


   
    
 
   

Ja, det finns lite att välja på. Måste bara visa dom för Andreas också. Och så får vi ta och gå på stan och kolla runt också. Nu far han till Jämtland med klassen för att jaga bäver. Fast han blir inte där så länge. På fredag får jag pussa på honom igen. Men det kommer bli en lång vecka. Usch.

Han flyttar tillbaka tills sitt hus i veckan. Dom har börjat köra gejer idag. Så om dom hinner klart med det mesta och han packat klart till resan kanske han skulle komma upp till mig och ge mig en sista puss innan han åker. Får hoppas på det bästa. Men jag har en känsla av att han inte kommer hinna det. Tyvärr.

Skola imorgon, usch.

/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0