Ge mig pengar!

Mammas grav blev mycket fin. Det blev samma blommor som förra året för att det var så fint.
Se två inlägg nedan.

Älsklingen följde med. Andra gången han gör det. Första gången var när vi varit tsm i typ 2 dagar. Brorsan var också med. Och det blev en massa frågor. En del var väldigt jobbiga. Orkar inte skriva om dom nu.

Idag firar jag och Andreas som sagt 3 år & 9 månader, yei! <3

Idag har jag varit på stan med flickorna. Hittat världens finaste klänning som jag vill ha! Nu när daddy och hans sambo far utomlands så ska farmor&farfar vara med oss ungar här hemma. Och då sa pappa att jag skulle prata med farmor om att köpa den, hihi. Hittade en massa annat snyggt som jag vill ha också. Har ränkat ihop vad allt som allt kostar. 1600;-. Jag vill ha pengar, nu! Tyvärr så kan jag inte skaffa någon bild på hur allt ser ut. Synd. Vill verkligen visa hur fint allt är! Det jag hittade var min fina klänning då, en lila tunika, en rosa påsväska, lila harembyxor och gladiatorsandaler från scorett. Kan någon snälla skänka pengar?

/ Felicia.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Grattis pluttisar till 3,9 år :) Och älskling, fan i mej du ska ha kläderna, dom var grymt fina på dej (y) !

2009-05-21 @ 00:14:18
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0