Ta det positivt.

Min plutt for nyss, blä. Så nu har jag ingenting att göra. Hela the family for ner till Råne för att Tova har match. Det har varit skitbra väder idag. Och alla kontakter på Facebook har varit ute och solat. Så jag gick utanför dörren för att få känna på sommarvärmen. Men nähä, jag höll nästan på att blåsa bort. Var tvungen att ta tag i dörren så inte den skulle smälla. Härligt. Men jag måste väll se det positiva också. Jag är ledig idag och imorgon och hela helgen då. Ska få vara med Andreas hela helgen. Jag är ensammen hemma och känner lugnet. Ja, nu känns det mycket bättre.

Jag och Andreas har suttit på internet och kollat på förlovningsringar idag också. Hittade några vi gillade. Så nu ska vi gå på stan någon dag och kolla runt och så. Längtar!



Nu ska jag se klart Sex and the City och sen hitta någon gammalt spel att spela. Ja, så får det bli.

/ Felicia.

Kommentarer
Postat av: ANNA

HAHA roligt med vinden... :) xD HIHIHI

2009-05-21 @ 21:01:54
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0