("#(&#)!6=?¤/£@!

Just nu hatar jag skolan väldigt mycket. (när gör jag inte det?) Jag är så himla nära att hoppa av på grund av frustationen. Hur mycket jag än försöker går det dåligt. Och att alltid ha en klump i magen av att det ständigt är något stort att plugga till. Jag orkar faktiskt inte det här. Jag var så nära att skrika åt en lärare idag (anna vet vem) och gå ifrån den lektionen. Jag gick tio minter tidigare så att jag skulle hinna med bussen, för jag vägrade sitta och vänta på skolan en timme på nästa buss som jag alltid gör på måndagar.

Jag orkar inte med det här!!!!!! :'(

)"&#6"=)#("&#"&##&¤"=#"#?)?#!

Kommentarer
Postat av: Kc

Håller på samla in frågorna till Frågestund ^^,<33

Skulle vara kul om du osså kunde fråga mig ^^,<33

Kramis!!<33

2009-11-23 @ 18:50:18
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: Anna

<3

2009-11-23 @ 22:44:42
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0