Ointressant.

Idag fyller min kusin Simon 19 år, Graaaattiiis! Så efter maten ska jag dit och käka tårta eller vad det nu är som man bjuds på, MUMS! Och nu har pappa köpt halstabletter åt mig, så nu knarkar jag det. Och nyss påmindes jag om engelska läxa, blöööö. Mitt huvud skriver, JAG VILL INTE!

I brist på något annat att skriva kommer nu en lista, det var länge sen!

1. När gick du upp idag?
8.40.

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter.

3. Senaste filmen du såg på bio
Oj, jag vet inte riktigt. Kanske var det Ice Age 3?

4. Favorit-TV- program?
Grey's Anatomy.

5. Vad åt du till frukost?
Hann inte äta någon frukost idag.

6. Vad är ditt andranamn?
Jag har flera. Susanne Anna Maria, haha.

7. Din favoritmat?
Grillad fläskfilé med potatisklyftor och bea-sås!

8. Vilken mat gillar du inte?
Surströmming...

9. Favoritchips?
Pringles Hot and Spicy.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
New Moon Soundtrack.

11. Vilken bil kör du?
Kör inte bil, men åker volvo, haha.

12. Favoritmacka?
Focaccia Red Hot Chicken på Mat&Prat.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte stå ut med?
Ojoj, jag stör mig på mycket.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Bekväma! Hatar när något sitter åt för mycket.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Oj, typ Miami!

16. Favoritklädmärke?
Har inget speciellt favoritmärke. Men Vero Moda, H&M osv. The Usual.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Ja, jag vet inte riktigt. När jag fyllt 70 kanske. Vill inte bli gammal...

18. Favorittid på dagen?
Vid 18 tiden kanske.

19. Var är du född?
I Luleå.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Ishockey.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola.

22. Fotboll eller ishockey?
LULEHOCKEY!

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej, tyvärr.

26. Vad ville du bli när du var liten?
Frisör.

27. Bästa barndomsminnet?
När mamma log mot mig.

28. Varit i Afrika?
Nej, men jag ska till Sydafrika till sommaren! :D

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej, inte vad jag minns.

30. Varit med om en bilolycka?
Nepp. Är det nu man ska skriva "peppar peppar" ?
 
31. Favoritdag i veckan?
Fredag, vad annars?

32. Favoritrestaurant?
Mat&Prat och Waldorf.

33. Favoritblommor?
Liljor är vackra.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Max, höhö.

35. Äger du en cykel?
Jag har ägt en, men nu har min halvsyster ärvt den.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen.

37. Läggdags?
Vid 22-23 tiden.

38. Senaste personen du delade en middag med?
Pappa.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Tv:n.

40. Favorit färg
Grön och Lila.

41. Hur många tatueringar har du?
Ingen, men i februari-mars blir min första.

Kommentarer
Postat av: Jennifer | PERSONLIG FOTOBLOGG

sv: hihija:*

2009-11-18 @ 20:07:17
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

Skulle du vilja vara snäll och rösta på mig i månadens blogg? :)

är nummer 3, rösta här: http://sofielagergren.webblogg.se/2009/november/draft-nov-17-2009.html?_tmp=ec02a146af9e0c011f029e867470f9369c2f2cce

2009-11-18 @ 21:30:47
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0