Några dagar framåt.

Jag har suttit ett bra tag här nu och funderat på vad jag ska skriva. Men jag kan inte komma på något. Så därför blir det en liten uppdatering om vad som händer dom närmsta dagarna.

Idag så hade vi boxing på skolan idag. Det kommer vara en mör Felicia imorgon på skolan, usch. Nu ska jag iaf gå och ta en dusch. Det var tänkt att jag skulle plugga. Men mina tankar är helt åt något annat håll. Får försöka jobba järnet på skolan imorgon istället. Så imorgon blir det förmodligen att stanna i staden och sova hos svärmor. På lördag ska svärfar firas och så får vi se om jag och Andreas far på New Moon i helgen. (a) På tala om New Moon. Vänner till familjen är i Florida just nu. Och dom skulle kanske fixa New Moon till mig på DVD, höhöhöhö!

Nä, nu blir det duschen. Sen slår jag nog på Twilight.

Jag har förästen börjat läsa om alla böcker nu. Började i söndags. Och idag började jag läsa New Moon. Här går det undan! ;) På måndag kommer jag behöva låna trean av Anna eller den som vill låna ut den åt mig. Sen får Janina faktisk ta och läsa ut sista boken så att jag kan få tillbaka den, haha! Sorry babe. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0