Stupid cupid.

Fredag. Skönt. Behöver verkligen få ta det lugnt och samla energi. Den här veckan har varit så himla stressig. Och inte kan jag pusta ut än inte. Historia redovisning, prov i matte, stor tenta i trummor och ett stort prov i NK efter höstlovet. Joy! :(

Jag sitter här hemma i soffan, alldelens själv i mörkret. Och det är faktiskt fruktansvärt skönt. Ska strax se lite Greys. The family är på Plannja och kommer hem ikväll, då blir det kex och ost. Mums!

Idag gick jag på stan med Joel och käka lunch på max. Tog det lungt på stan tills min buss skulle gå.


Fruktansvärt charmigt Joel, klockren!

Och jag som bor i Norrland med isbjörnarna och renarna som är lika heliga som kossorna i Indien så kommer snön tidigare i Sverige än i resten av landet. Så, så här ser det ut hos mig just nu.

   

Nu ska jag gå och mata renarna. Haha.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh snö!!

2009-10-09 @ 22:57:34
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0