Deet är daags föör freedaaaags myyyyyyyys!

Då var det äntligen fredag. Efter skolan gick jag och fikade med Joel. Var ändå tvungen att vänta på min buss så han var social med mig och vi bestämde oss för att ta en fika. Jag fick äntligen min efterlängtande Chai Latte som jag tjatat efter sen skolan började. Och god var den! Fick lite julstämning faktiskt. Fast först ska ju den mysiga hösten vara, sen kan julen komma. Men jag tycker Chai Latte smakar jul så jag fick lite julstämning. Myspys.

Vad händer ikväll då? Andreas kommer snart hit. Pappa ska ha sitt avangemang så jag ska hjälpa honom lite grann. Annars ska jag väll bara goosa med Andreas. En lugn fredag kväll kort och gott. Det ska bli skönt efter en häcktisk och jobbig vecka på skolan.



Kommentarer
Postat av: Anna

ha en mysig helg :)

2009-09-04 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0