Mamma som irriterad.

Detta berättade min moster Anneli för mig nyss.

Mamma och hennes kompis var ute på krogen och en kille hade hängt efter henne hela kvällen och försökt ragga på henne. Hon blev less på honom och sa: 

"Vet du vad det är för likhet mellan dig och en julgran?"
"Nää?"
"Det hänger snart färgade kulor på er båda två!"

Haha. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Bara att jag älskar min mamma så himla mycket och önskar att hon var vid livet just nu så jag fått höra vad hon skulle säga mer om just den här killen. Fått dela det med just henne. Tack moster för att du berättade det för mig. Det gjorde mig på lite bättre humör. <3


Kommentarer
Postat av: Anneli

Puuuusss!

2009-09-05 @ 21:36:19
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0