Trummelitrummtrumm.

Jag har som sagt trumtenta imorgon i slagverk B. Jag har slagit och slagit på mina fina trummor. Och när jag tänkte spela en låt jag har en sista gång så går min hi-hat sönder! Jag har ingen aning om vad som hänt. Har försök fixa den. Ska fråga min lärare imorgon om man kan fixa den.
I allafall, det har gått bra faktiskt. Det fanns några stunder då jag ville slå sönder trumsettet. Men jag tror att det ska gå bra imorgon. Nej, så får jag inte säga, då kommer det inte gå bra! Jag säger istället: jag har ingen aning om hur det kommer att gå imorgon. Så!

Det jag har tenta på imorgon är spökslag, kompet till Saint Augustine in Hell (7/8) och hela Jesus Just Left Chicago (6/8). Ni fattar säkert inget av vad jag skriver. Men lägger upp de två låtar som jag ska kunna.

Sting - Saint Augustine in Hell


ZZ Top - Jesus just left Chicago (live, hittade inte skivversionen)


Önska mig lycka till imorgon! Nu ska jag sova. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0