Längtar tills imorgon!!

Haft en fruktansvärt lugn dag idag. Det var surt att komma till skolan och inte göra ett skit på morgonen, men jag och Janina hade ändå ganska roligt. ;) Sen var min syster (moster) på stan idag. Satt i extas på lektionerna och väntade på ett sms om hon skulle komma förbi skolan eller inte. Sen gick jag på stan ett litet tag och varje gång jag såg någon som var lite lik henne hoppade hjärtat upp i halsgropen. Men jag såg henne aldrig... :(
Däremot ska jag få träffa henne imorgon, och min morbror, och morfar! :D

Sen är jag ju jätte duktig. När jag satt på bussen kom jag på att jag glömt läxboken hemma. Så jag kan inte göra läxa ikväll. Jag får helt enkelt slänga ihop något imorgon. Stress. Men sen har jag lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0