Maariiiaaaaa, svenskt bingo på nätet.

Idag är det Maria-dagen, det betyder att jag jag namnsdag idag. Maria är nämligen en utav alla mina mellannamn. Så idag ska jag få lotter av min lådsasmormor, håll tummarna att jag vinner något!

About the tongue. Jag är fortfarande svullen. Vågar mig inte på att äta "fast" föda ännu. Jag testade att äta en macka igår, men tungan svällde upp ännu mer då så, ja, life sucks right now. Glass och is är min bästa vän just nu. Och MY ASS till pojkvän har nyss tryckt i sig två hamburgare igen. Jag trodde aldrig att jag skulle tycka att vitlöksandedräck skulle lukta gott i hela mitt liv, men jag är såååå jääävla HUNGRIG att det luktar som nygräddade kanelbullar. Gah, det vrider sig i magen när jag tänker på nygräddade kanelbullar, sååå satans gott!
Men sen var inte min pojkvän ett sånt as längre när han sa att han skulle bjuda mig på max när jag kan äta normal föda igen. Skrovmål, chilichees and hot creole fries, HERE I COME! Ja, snart iaf.

Nu ska jag fortsätta suga på mina isbitar.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Grattis på namnsdagen:P Jag heter också bla Maria i mellannamn, så du påminde mig nu att vi hade namnsdag, höhö^^

2010-02-28 @ 17:54:27
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi grattis på namnsdagen! :D hahaha sötnos! <3

2010-02-28 @ 20:37:13
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0