Mina härliga tjejor!

Ja, jag vet inte vad jag ska säga brudar. Jag har så otroligt roligt med er! För OJ vad vi har skrattat idag! Dansat och fulat oss, haha. Ni får mig på så glada tankar och låter mig glömma det jobbiga för ett tag. Och här kommer några fina bilder från dagen! HÄMND JANINA, HÄMND!


Anna.A dansar och har fått sitt ben avkapat? Haha!


Marléne, snyggingen! ;)


Denna läckra bild bjuder jag på, haha!

Och så en video från dagen. HAHAHAHA!



Och nu gör jag lite smygreklam för Janinas blogg igen!
En längre och roligare video från dagen finns HÄR.


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHA <33

2010-02-18 @ 22:21:38
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0