My secret!

Nu ska jag avslöja det jag håller hemligt, om det jag ska göra. Eller rättare sagt, jag har gjort de nu och... TAAAADAAA!


Pappa flinade bara och skakade på huvudet, som han oftast gör, haha.

Just nu är min tunga väldigt svullen så jag kan inte äta något, bara dricka vatten. Hann få i mig lite yoghurt för ett tag sen men nu gör det verkligen jätte ont om jag försöker äta något, och jag som är så HUNGRIG! :( Aja, jag får lida pin, det är värt det i slutändan... men gud vad gott med chilicheese..... :\


Kommentarer
Postat av: Marléne

hahahah cillicheese:P lät inte kul... men de går nog över snart<3

2010-02-25 @ 23:31:11
Postat av: Anna

Sv: hahahah Felicia du och dina chilicheese hahah XD fast dom är ju goda(a) naaw stackare men det går över :( <3

ja på torsdag är det din tur :D:D skulle din pappa följa? :)

2010-02-25 @ 23:43:03
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA du och dina chillicheese !! <3

2010-02-26 @ 19:19:25
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0