Tjugotredje februari tvåtusentio.

Magen börjar bli lite bättre, nu gör det bara ont när jag äter, annars gjorde de ont hela tiden, de kom i omgångar. Just nu har jag ont i den för att jag precis har ätit, men det går över om ett tag, hoppas jag.

Sitter hos min man just nu och imorgon är det onsdag. Det betyder att det är föreställning. Känner mig lite nervös faktiskt. Är rädd att det inte ska bli bra, typ att ljuset och ljudet ska komma in fel, att jag ska placera mumifieringsbordet på fel plats osv. Men ska tänka positivt och försöka ha så roligt som möjligt och hoppas att publiken skrattar när alla skämt kommer, hehe.

Inatt har jag sovit non stop. Inte vaknat en enda gång! Jag minns inte när det hände sist. Jag har sovit i 13 timmar ungefär. Fick panik när jag vaknade och såg att klockan var halv ett. Så jag vet inte hur det kommer gå att somna inatt. Inte så bra tror jag iaf. Kommer vara en zombie när jag kommer hem vid 10 imorgon, kommer slänga mig i sängen och somna direkt.

Imorgon fyller Anna.A 18 år också, hihi. Ska följa henne när hon ska göra sin tatuering, kommer bli spännande! Jag ska ju göra min om 9 dagar, iiish!

Aja, väldigt onödig information. Nu ska jag slänga mig i sängen och goosa med min underbara fästman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0