Andreas - "Gigantostjärtus, höhö"

God kväll. Min kväll är iaf ganska god. Älsklingen for nyss och jag sitter här och myser medans regnet öser ner.

Vad har hänt i helgen? Jo, i fredags for vi till Andreas mamma. Såg film, Farsan och Up och sov där tills igår. När vi vaknade gassade solen och det fanns inte ett moln på himlen. Åh, sola tänkte jag, stranden here I come! Icke de. Nä, här skulle det faras och se på en motorcrosstävling. Andreas kompis tävlade och hans brors kompis tävlade också. Det var ju bara att fara dit och stå och kolla på när ett par crossar far runt, runt, runt på en bana. Fick sola ansiktet och axlarna iaf, bättre än ingenting. Men vid tre tiden for vi tillbaka och då var jag alldelens för trött för att sätta mig i värmen när jag stått i den hela dagen. Så jag, Andreas och Anton slocknade i sängen. När vi vaknade for jag och Andreas till mig. Vi åt och drack gott och badade badtunna. Myspys. Idag har vi latat oss när det varit så dåligt väder med att se fyra lillefot-filmer, haha.

Nu tänkte jag se någon mer film och äta något gott. Härlig fet söndagsmat, haha. Sen har jag en Ben&Jerry glass i frysen till efterrätt, MMMH!

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Tack gumman <3



Hahah men vet du det röda är nästan borta hahah fan, jaja håret är ju lite mörkare iaf X)

Naaw inte då, vilken fin design du har fått nu! :D

2010-07-26 @ 00:04:06
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Hihihi tack (aa) :D ja jag börjar faktiskt tycka detsamma, det är bara på sommaren jag inte gillar att det blir vitt haha x) Åh, ja jättefin heheh får man fråga vartifrån? blink blink (a) <3

2010-07-26 @ 00:16:02
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0