Arg, ledsen och förbannad.

Den här dagen började hur bar som helst, men den slutade i katastrooooooooooof!! Just nu är jag så jävla förbannad att jag skulle kunna stå och slå på nån. Tur då att jag är ensammen hemma.

Vad som var min hemliiis var att jag beställt en iPhone. Den är underbar! Men det var tjorv med att få ut den. Tillslut fick jag ut den iaf. Sen for jag på bio med min tjejor. Eclipse är hur jävla bra som helst, men vilken Twilight film är inte det? Efter att ha dreglat efter R-Patz så for jag hem. Där började jag hålla på med min iPhone. Sen gick jag och letade efter den bärbara datorn (MIN DATOR) men jag hittade den inte någonstans. Jag skulle ringa pappa för att de är bortresta men det gick inte att ringa från hemtelefonen. Det tog ju ett tag för mig att fatta att jag dagit ur telefonjacket när det gick åska. Så jag pluggade i den och ringde pappa. Jo men visst, den var i husvagnen med dem. Fy FABIAN vad förbannad jag blev! =("!&()"#&?)"/#="&#" på dig pappa!!!!!!!!
Jag ringde min kära pojkvän och halvgrät för honom, han bad mig gå till min lådsasmormor som är grannen och fixa så att jag får igång den. Så jag gjorde det. Men herregud vad iTunes skulle tjorva för mig!!!!!!! Jag ville bokstavligt talat slå sönder datajäveln. Tyvärr så kunde jag ju inte det, eftersom att det är mormors dator. Jag gav upp efter 2 timmar. Och nu sitter jag här. Är asförbannad och ville slå på tv och se om det fanns något att se på. DÅ FUNKAR INTE BOXERN!!!!!!!!! Ja, så här är jag, ska vara ensammen hemma hela helgen, utan min kära dator och utan tv. Men så snäll som min lådsasmormor är så ska hon ge mig nykeln till hennes hus när hon ska bort i helgen så att jag och Andreas kan sitta hos henne och fixa min telefon.

De alternativ det finns för mig just nu är att supa skallen av mig eller att gå och lägga mig och läsa Club Dead. Alternativ ett, att supa skallen av mig, har jag testat när jag är förbannad och det slutade ännu värre. Så alternativ 2 får det väll bli. Så nu ska jag gå och lägga mig i pappas säng, fiiisa ner den som en diarrésjuk kossa och läsa Club Dead.

Usch vad jag vill gråta. :( GODFUCKINGNATT!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter verkligen som du hade en jäklig dag. Lider med dig, att din pappa tog din dator utan att fråga det förstår jag inte. För det gör man ju. Jag hoppas att denna dag har blivit lite bättre så du kan njuta av solen som förhoppningsvis e hos er också=)

2010-07-02 @ 11:05:09
URL: http://saraskrickerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0