Fucking MUMS!

Det här är väldigt typiskt mig. Jag är så svag för hunkarna i filmer/tv-serier. Men det är inte typiskt mig att tycka att en svensk skådespelare är otroligt sexig. Det har pirrat i hela kroppen under de dagar jag varit i Norge. Av att veta hur otroligt sexig Alexander Skarsgård är i TrueBlood och att sen läsa det som händer i boken, gash. Jag drömde till och med om honom här om natten. Kan säga att jag bara villa somna om. Att veta att det är Alexander i boken som är Eric, ja jag vet inte hur jag ska förklara det, HERREGUD! (Anna Allard, lääääs FFS!)

Ja, jag har nu fallit för den otroligt sexiga Alexander Skarsgård. Och ja, det är väldigt typiskt mig.






Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Hahahah (aa) Jaaa, jag vet så jääääävla het! Jag har precis börjat på tredje boken ska jag tala om för dig ;) <3

2010-07-19 @ 20:15:36
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anna

Han är väldans lik sin far måtte jag säga ! ...... ;)..... HAHAHAHAHA xD jag ääär så rolig xD <3

2010-07-20 @ 02:17:43
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0