I'm staying.

Det blir att jag stannar här tills imorgon. Andreas skulle egentligen och fiska idag med sin farbror och kusin, men det blev ändrade planer och han blev hemma istället. Jag tyckte synd om honom och bjöd hit honom när han ringde imorse och berättade att han inte skulle och fiska. Han tvekade för att han är så feg. Sen när jag steg upp så frågade mormor vad han skulle göra idag, då sa jag att jag hade bjudit hit honom men att han tvekade. Mormor tyckte också att han var en fegis. Men efter att jag övertalat honom så sitter han nu här bredvid mig.

Min morbror var förbi här idag också. Däremot så stannade de inte så länge och har nu farit hem. Tyckte det var väldigt synd. Men det var väldigt roligt att se honom igen iallafall.  Mormor hade tagit fram massor med mat, men som tur var så kom ju älsklingen och nog vet jag han trycker en kycklingfilé eller två, haha.

Igår började jag och mormor att titta igenom lite kort jag tagit med mig. Imorse sov jag vääldigt länge så när hon inte hade något att göra så tittade hon igenom resten när jag sov. Sen har vi kollat på lite kort hon har haft här. Tycker det är jättekul att titta igenom kort från alla år. :)

Just nu börjar jag bli väldigt hungrig, det stinker kycklingmarinad i hela stugan och min mage kurrar och morrar. Som tur är så är det mat snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0