Peppdesign.

Nu är det ny design igen. Den här gillar jag bättre. Jag är för lat och okunnig när det gäller att göra en egen personlig design. Men den här får duga ett tag framöver. Jag har haft sån bloggtorka på den senaste tiden, inte vetat vad jag ska skriva. Sommarlovet har fått mig att ta en pause i att spekulera varför jag mår dåligt och vad olika känslor betyder i olika sammanhang. Vilket jag sett som en ganska positiv sak. Jag har haft roligt, jag har mått bra. Så jag tänkte att jag skulle skaffa mig en ny design så kanske jag får lite nya idéer om vad jag ska skriva, bli lite mer peppad. Nu ska min blogg bli lite mer intressant, både för mig och för er läsare. I'm back in business!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Hihi snutt :D jaa, asså jag försökte få det som jag vill men nu ger jag fan upp hahah det får bli att göra en ny header x) <3

2010-07-26 @ 01:16:18
URL: http://annaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0