You make me want you.

Idag var det meningen att jag skulle gå upp vid halv 10, haha inte det. Jag tog sovmorgon till 12. När jag gick upp fixade jag lite grejer till bröllopet som ska hålla hus hos mig på lördag. Daddy's getting married. Sen gjorde jag mig klar för att åka till älsklingen min. När jag kom dit så for vi direkt in till stan för att köpa nya jeans till honom. Det blev ett par fruktansvärt snygga mörka jeans. Han kommer vara HOT(TARE) i dem. Jag köpte en vattenfast mascara till min lådsasmamma till bröllopet så att inte tårarna förstör sminket, haha. Sen köpte jag en bok till mig själv. Nu är jag inne på fjärde boken i TrueBlood serien. Tyvärr så hade de inte TrueBlood omslaget så det blev orginalomslaget. Jag som ville ha en bok med Alexander Skarsgård på, ggggrr! Jag kommer säkert köpa boken med Alexander på också, bara för att, haha.

Sen gick vi runt och letade och letade efter en bröllopspresent. Till sist hittade vi en, tyvärr kan jag inte skriva vad det är här, men jag tror de kommer bli väldigt nöjda. Jag hoppas det iaf, haha. Sen så erbjöd Andreas att vi skulle gå och köka Kinamat. Så vi gick på Östens Pärla och åt middag, mysigt!

När vi kom hem så for vi och spelade kubb med Andreas kompisar. Det blev två snabba omgångar när vårat lag vann, haha. Och nu är vi hos Andreas.

För att nämna nått helt annat så har jag och Andreas helt olika musiksmak. Han kan ibland lista ut min musiksmak, men det är helt omöjligt för mig att lista ut hans. Om jag hittar en låt som jag tror han gillar så hatar han den, haha. Men idag visade han en låt för mig och den är helt underbar! Det är sällan vi klickare för samma låt eller musiksmak. Men den här är helt underbar. Otroligt bra sångröst.

Plan Three - Brush It Off

Kommentarer
Postat av: Lisa

Plan Three är otroligt bra :D

Jag tror att du skulle gilla deras låt "What have you done" även om den är så pass sorglig att jag blir något tårögd :p

2010-07-08 @ 23:56:56
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0